Word lid

Waarom lid worden van D66? D66 heeft de financiële steun van leden en vrienden nodig om haar geluid te laten horen. Alleen dankzij onze vrienden en leden kan D66 opkomen voor de individuele vrijheid, goed onderwijs, een sterke economie en duurzame vernieuwing. Een open blik op Europa en de rest van de wereld. Politiek die niet door angst wordt geleid, maar gericht is op vertrouwen in mensen. Daarom!

Lid worden van D66 geeft je verder in Stadskanaal veel mogelijkheden. Ten eerste kun je bij de Algemene Afdelingsvergadering invloed uitoefenen op het beleid van de partij. Door mee te doen in platforms kun je een bijdrage leveren aan de kennis in de partij en zelf nieuwe kennis opdoen. Rond verkiezingen kun je het verkiezingsprogramma beïnvloeden, maar ook wie de lijsttrekker wordt en wat de lijstvolgorde wordt.

D66 Stadskanaal verwelkomt je daarom graag als lid van onze partij. Lid worden kan via de landelijke website. Volg daarvoor deze link

Laatst gewijzigd op 6 juni 2014